What a DAY (:

Assalamualaikum dear readers (:

First of all , ai just want to ask you something . Can ai can ai ?? #bole la sayangg ..  

Hah ! ! whats up ?? apa story korang for this week ?? ye lah . lame dah aku ta online .... so rase macam da ketinggalan something . ni pown . blog followers aku belom sempat aku sepah kan . Haha ! 

For me , today was AWESOME dude . first pegi tucen . #hey hey !! I rajen tauu (: 

ai dapat jumpe boy ai . tapi dating dating ta maen la you . buat dosa jahh ! haha ! kalau na dating pown aku mesti bawak girlfriend aku ... 

#apa apa ?? apa fungsi dia ?? hang ta tau ka ?? dia la jadi PENCEGAH MAKSIAT kitorang . haha ! amacam bagus kan bagus kan ? //BAGUS lha (:

Tadi , keluar kejap ngan Eika . #buat apa hang tanya ?? buat bodoe lha . haha ! no no la . kidding je . jangan tacink pulak .. ai hangout dengan die for beli barang class . for KECERIAN actually . (:

Then , ketemu "Pak Cik" saya dan di temani oleh Mrs . Potato . Haa ~ Lha , korang kenal kan Mrs . Potato ... la .. kalau na kenal die sape .. click sini okay ^^

Okay la sayang . Ta tau na post ape lagi . Taraaa ~ 

Thanks For Reading Peeps


I made this widget at MyFlashFetish.com.