SELAMAT TINGGAL :(

ketika jari ni sedang ligat bergerak, kepale aku pusing menanyakan satu soalan yang aku pum ta thu jawapan dye .. hmm . btul ke tindakan aku nieyhh?? bukan aku ta ske.. tapi aku dah bertekad . sekali lagi dye mengeluarkan ayat tuh, aku sudaa bertekad untuk buat bende nieyh. akhirnya, dye ucapkan jgak kate kate tuh .. arghhh !!! aku ta brmksd na buat tp dye seakan akan mencabar tahap kesabaran aku. puas aku meangdiu pada Allah tapi mungkin ad hikmah disebalik ap yang trjdii niey ..

ENGKAU.. maafkan aku .. aku ta berniat na buad bnde nieyhh tapi kau pum thu aku da cukup sengsara.. bukan aku ta ske ko da .. bukan aku ta sayang ko da tapi akiu mesti buat bnde nieyhh supaya semua org bahagia. sekali lagi, aku minta maaf. bukan niatku na lukekan hati sape sape tp mungkin tindakan aku bodoh.. aku harap korunk paham ap yg aku buat nieyh tuk kebahagiaan koeunk terutamanya KAU .. aku harus berkorban utk melihat kau senyum pada masa akan datang.

akhirnya, pada tanggal 26.6.2011 aku menyahut cabaran dye .. aku tahu apa yg aku da buat mesti korunk pkir aku nieyhh bodoh tapi aku sanggup org kate aku sekarang dr orang kate aku kemudian hari..kawan-kawan, ak da buat . aku harap korunk support aku dr blkg. aku amat mengharapkan sokongan korunk skunkk .. sekali lagi aku na katekan...

ABAH, MAAFKAN AKAK
AKAK SAYAAAAANG ABAHHH :)

Thanks For Reading Peeps


I made this widget at MyFlashFetish.com.