awak :)

HAHA , tetibe je saya rase na update lg . HAHA .
maap . terskema di atas :)
haha . mengapa saya memberi tittle post kali nieyh awk ? haaa . ini disebabkan fafa na bg nasihat kat sorang budak nieyhh . biarlah name budak tuh dirahsiakan ! HAHA .

awak . saya na kate kat awak satu bende jee . jangan biarkan bende yg kite puja hilang di tangan org lain. sakit tahu ? saya pernah merasainye , dan ia sungguh sakit . awak lelaki , awak ad kelebihan . awak bule mulakan sesuatu perhubungan . kalau perempuan. saya ta menggalakkan untuk berterus terang ,

please be a brave man ! tolong lha . tell the truth to the girl . saya ta na awak kecewa nnt . saya sayang awak . please . i hope u will do it as fast as possible . di sini saya berterus teranf . saya da terjatuh hati kat awak :( . tp awak minat kat org lain . saya redha . please be a brave boy !

okay , da maghrib da . na out . my parents da bisng . ohh ya . sebelum terlupa . to my bff , be a tough person . maybe ad hikmah di sebalik kejadian nieyhh ;) fafa hope u buat keputusan yang bijak . bye peeps !

Thanks For Reading Peeps


I made this widget at MyFlashFetish.com.