A BORINK DAY ^ ^

YEAH !! mmg borink gler ari nieyh .. first , pg pg aku da spoilt mood ngan someone .. aku dtg skolah .. aku wat lha mke happy an ? mls na ungkt bnde yg da lps .. at perhimpunan lak .. aku keseorgn :( .. myra ta d .. gle borink .. nseb bek ad MIMI n KAK NGAH .. ta d lha borink sgt .. msok je klas .. kteorg ta blja .. pergh !! ckgu da lha rame ta msok .. cikgu , kteorg mrayu .. msok lha kls ek ?? kteorg na exam mggu dpn !! kteorg takod . hadoy ..tp .. ari nieyh kterog mnjd seorg pljr yg baik walupun skgu ta msok kls .. ye lha /... setiap saat kteorg diidi dgn prkra yg berfaedah .. kteorg study lha .. ad yg rajen , kms kls  .. mmg terbaek wokkk !! tp ad jga lha di selang seli ngan gossipp .. normal lha .. pompuan an ?? hahaha..haaa .. time kh .. pergh !! sumpaaa ngantok gle babeng !! ta sgpp aku .. aku tgok umai da tersengguk-senguk .. haha ..

adee , rugi gle ko ta tgok konsert mentor ari tuh .. salma buad terbaek wa ckp lu .. bes gle babeng .. meremang blu roma aku doh .. hahaha .. tp jgn riso .. meh snie aku bg ko tgok .. ko click link nie au ;) ..
salma :)
Thanks For Reading Peeps


I made this widget at MyFlashFetish.com.